La poesia torna a ser protagonista a Penelles amb la cinquena edició de la Trobada Poemus, que tindrà lloc aquest dissabte a partir de les 12 h a l'Església Vella

Per Ràdio Balaguer
206 visites
F62C034D8Fe92Adc8F5419E2D44Bec3Btrobadapoemus2025

La Trobada Poemus és un esdeveniment que convida tothom a gaudir de la paraula i la música amb entrada gratuïta.

El programa s'iniciarà amb la inauguració i presentació de la Trobada, seguida de la participació dels nens i nenes de l'Escola Ramon Gombal, que recitaran els poemes treballats a classe. A les 12.45 h, a la Plaça del GarGar, es podrà gaudir d'un vermut i d'una venda de llibres dels poetes participants.

A la tarda, a partir de les 16.45 h, començarà el recital poètic, que comptarà amb les veus de Luisa López Gómez, Mateo María Carrocio, Josep Maria Miedes i Montserrat Aloy.

Enguany, la Trobada Poemus arriba amb un lema especial: "La música és la veu dels poetes".

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar