La renovació de la junta fa possible la continuïtat de les Caramelles a Artesa de Segre. Dissabte van començar els assajos després d'unes setmanes d'incertesa per la manca de relleu al capdavant de l'entitat.

Per Ràdio Balaguer
674 visites
43E77776A8218634Fa059Dea73536C56Caramellesartesa
Artesa de Segre es mantindrà fidel a la tradició aquesta Pasqua i les Caramelles tornaran a omplir de música els carrers de la població. Després d'unes setmanes d'incertesa arran de l'advertiment per part de l'anterior junta que no hi havia un relleu al capdavant de l'entitat, finalment dissabte passat, dia 18, van començar els assajos i es va constituir la junta, completament renovada i amb una gran proporció de joves caramellaires. 
 
Els assajos són els dissabtes de 20.30 a 22.00 hores sota la direcció del músic local Bernat Giribet, que ja es va encarregar d'aquesta tasca l'any passat. Enguany s'ha canviat l'hora dels assajos per afavorir l'assistència, que el primer dia ja va ser de desenes de persones. En aquest sentit, la junta recorda que tothom s'hi pot apuntar, sense necessitat de tenir coneixements previs de música, i que es pot incorporar al grup tot i que els assajos ja hagin començat. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar