L'aeec- Catalunya Contra el Càncer organitza un grup d'activitat física com a part del tractament oncològic. Un activitat gratuïta que es farà al CAP de Balaguer.

Per Ràdio Balaguer
749 visites
3205907Eebc674Ff2E6C45Ba6E068C40Activitatfisicabalaguer
Des de l'AECC - Catalunya Contra el Càncer s'organitza una activitat adreçada a persones afectades de càncer, homes i dones en qualsevol estadi de la malaltia, que vulguin realitzar exercici físic adaptat a la seva condició física, millorar els efectes secundaris dels tractaments i tenir una prescripció d'exercicis més personalitzats.
 
L'activitat estarà conduïda per una professional de l'activitat física i la salut i es durà a terme els dies 12 i 26 d'abril i 10 i 24 de maig de 6 a 7 de la tarda a la sala d'educació grupal del centre d'atenció primària de Balaguer.
 
Com totes les activitats de l'aecc, el Grup d'Activitat Física és una activitat gratuïta. 
 
Els interessats en assistir-hi poden demanar més informació o inscriure's mitjançant el correu electrònic aida.angles@aecc.es o bé al telèfon 618421807.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar