L'aeroport de Lleida-Alguaire tancarà diumenge la temporada d'hivern superant els 25.600 viatgers

Per Ràdio Balaguer
695 visites
34E6Ff6A0C215Ff3B38Ab8B1D9069129Aeroportalguaire

L'aeroport de Lleida-Alguaire tancarà aquest diumenge la temporada d'hivern amb el segon millor registre des de l'any 2011, quan van començar els vols hivernals. Des de desembre passat i fins a aquest mes d'abril hauran passat per la instal·lació lleidatana més de 25.600 passatgers, una xifra "excepcionalment bona", ha valorat el secretari d'Infraestructures i Mobilitat, Ricard Font. Aquest augment ha sigut gràcies a l'increment de passatgers als avions de Neilson i l'estrena de la sueca Quality Travel.

La temporada va començar el 21 de desembre amb els vols del touroperador Neilson, amb 4 avions que finalitza aquest 8 d'abril. Quality Travel va operar del 4 de febrer al 25 de març amb 2 avions. Els vols de la Imserso són del 2 de març i fins a l'11 de maig, amb 1 avió. A més d'AirNostrum, que porta passatgers tot l'any.

L'activitat comercial d'aquest aeroport creix en nombre de passatgers durant la temporada d'hivern i Aeroports de Catalunya treballa per implementar altres usos durant tot l'any, especialment industrials: logística, transport, manteniment, etc. Durant aquest hivern hi ha hagut pràctiques de vol amb la companyia Vueling i també AirNostrum així com altres activitats de les empreses basades a l'aeroport: Singular Aircraft i Aeronpark.

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar