L'Agrupació de Comerciants d'Algerri ha organitzat per demà l'activitat 'Tast d'Algerri' amb l'objectiu de degustar aliments produïts i manufacturats en aquest municipi

Per Ràdio Balaguer
574 visites
98E232Ddad176Cbb7C4945Afbc273792Tast
L'Agrupació de Comerciants d'Algerri ha organitzat per aquest dimarts l'activitat 'Tast'Algerri', amb l'objectiu de degustar aliments produïts i manufacturats en aquestt municipi.
 
L'activitat començarà a les nou de la nit amb la conferència, a càrrec de Jesús Brufal Sucarral, 'És aplicable l'ecoturisme a Algerri? Opcions sostenibles i responsables de turisme en el segle XXI' 
 
En acabar aquesta conferència es farà una degustació de productes produïts i manufacturats a Algerri, a càrrec de productors i restauradors locals.
 
Per participar a l'activitat cal apuntar-s'hi a l'Ajuntament d'Algerri. El tiquet, que té un preu de 10€, inclou 4 tasts, postres i beguda. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar