L'ajuntament de Balaguer adjudica les obres de substitució de la gespa del Camp Municipal d'Esports. Properament s'adjudicaran els treballs que s'han de fer a la Botera i a la part inferior del Pont Nou

Per Ràdio Balaguer
1406 visites

L'ajuntament de Balaguer ha adjudicat a l'empresa Mondo les obres de substitució de la gespa del Camp Municipal d'Esports.
Els treballs compten amb un pressupost de 150.000 euros.

Jordi Ignasi Vidal ho ha explicat avui en el programa Directe a l'alcaldia de Ràdio Balaguer.

La gespa que es retirarà del Camp de Futbol es reutilitzarà per habilitar un camp annex a la instal•lacions de la piscina.

D'altra banda, properament s'adjudicaran els treballs que s'han de fer al carrer de la Botera i a la part inferior del Pont Nou. Per a tots dos projectes les empreses tenen temps fins al 22 de setembre per presentar les seves ofertes.

L'alcalde explica tot seguit què s'ha de fer en cadascuna de les actuacions.

Jordi Ignasi Vidal calcula que aquestes obres puguin començar a mitjans de la tardor. També abans que finalitzi l'any començaran els treballs del camí escolar del carrer dels Erals i properament també la reparació d'alguns dels contenidors soterrats de Balaguer, actualment malmesos per la manca de manteniment que han patit des de la seva instal·lació.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar