L'ajuntament de Balaguer demanarà al Govern que comercialitzi la ruta de l'or, que forma part l'acord a què va arribar el consistori amb l'Agència Catalana de Patrimoni
El consistori de Balaguer sol·licitarà a la Generalitat que comercialitzi ja el nou paquet turístic basat en els antics cercadors d'or a les aigües del riu Segre.
El consistori va firmar fa uns mesos un acord amb l'Agència Catalana de Patrimoni, que sota la marca El Patrimoni Emociona va impulsar diferents propostes de turisme d'experiències, per promocionar aquest producte de Balaguer, que s'havia de comercialitzar aquest mateix mes de setembre.
El consistori va aprovar en ple la taxa d'aquest paquet, que serà de 28 euros
per a adults i 8 per a menors.
Segons l'alcalde, Jordi Ignasi Vidal, l'acord amb la Generalitat ha de permetre accedir a més mercats i disposar d'una difusió més àmplia.
Àudio
La proposta inclou també la possibilitat de degustar productes autòctons i un àpat amb el receptari de la cuina andalusina, amb un dels plats que inclou or.
Àudio a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=5041