L'ajuntament de Balaguer treu a exposició pública el projecte de reforma de la coberta dels antics jutjats, on el consistori preveu obrir un centre de formació homologat. El pressupost és d'uns 48.000 euros

Per Ràdio Balaguer
733 visites
D1Cc39F4C7C3Ea2F2894D9C9A3B0863Banticsjutjats
L'ajuntament de Balaguer ha tret a exposició pública el projecte de reforma de la coberta de l'edifici dels antics jutjats. Així ho ha confirmat a Ràdio Balaguer l'alcalde, Jordi Ignasi Vidal, que recorda que el consistori té previst obrir en aquest immoble un centre de formació homologat.
 
Àudio. 
 
Segons Vidal, el projecte de millora consistirà en diverses actuacions per fer tota la teulada en dos aigües. L'objectiu és evitar que quan plou molt s'acumuli l'aigua en canals interiors, cosa que provoca goteres a l'interior de l'edifici.
 
Àudio. 
 
Pel que fa al centre de formació homologat que l'ajuntament vol obrir als antics jutjats, l'objectiu és oferir una sortida formativa a determinats col•lectius perquè es puguin acabar incorporant al món laboral. El centre estarà adreçat, sobretot, a joves que no hagin acabat la ESO, joves que no estiguin treballant i vulguin disposar d'un certificat de professionalitat i joves que vulguin canviar el seu perfil professional. Així ho explica l'alcalde, Jordi Ignasi Vidal, que també assenyala que, tot i que encara no compten amb aquest centre, des de l'ajuntament ja treballen en temes de formació i properament començaran dos cursos, un per formar joves en l'àmbit de l'hostaleria i l'altre per impartir formació en caldereria.
 
Àudio. 
 
Des de l'oficina tècnica de l'ajuntament, com sentíem, s'està treballant ja en el projecte de reconversió de l'espai interior dels antics jutjats, un projecte que l'equip de govern té previst incloure en el pressupost del 2019.
 
Pel que fa a la coberta, si durant el període d'exposició no hi ha cap al•legació la previsió és que els treballs, que compten amb un pressupost d'uns 48.000 euros, puguin estar adjudicats a finals d'abril. 
 
Àudios a: Ràdio a la carta, Informatius

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar