L'ajuntament de Montgai millora el mobiliari urbà del camí del cementiri i l'entorn del Casal i el Parc de la Salut al nucli de Butsènit. L'objectiu és sanejar zones lúdiques però també millorar la seguretat en aquests entorns

Per Ràdio Balaguer
481 visites

L'ajuntament de Montgai està duent a terme obres de millora en el mobiliari urbà al camí del cementiri i la urbanització a l'entorn del Casal i el Parc de la Salut al nucli de Butsènit.

Segons ha explicat a Ràdio Balaguer l'alcalde, Jaume Gilabert, l'objectiu és sanejar zones lúdiques però també millorar la seguretat en tots aquests entorns. Al Parc de la Salut es millora la seva accessibilitat i al camí del cementiri s'arranja l'entorn d'uns bancs que hi ha a la zona on hi va molta gent gran a passejar. D'altra banda, el passat dilluns van començar també els treballs de construcció d'un mur de pedra als accessos a les piscines.

Entre els treballs que s'executen hi ha la supressió de barreres arquitectòniques i en el cas de les piscines es fa una intervenció per evitar que en cas de pluges baixin pedres i terra en un ribes que hi ha pròximes a l'equipament.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar