L'ajuntament de Ponts porta a aprovació en el ple de demà la licitació de les obres de rehabilitació de la Casa Samarra
L'ajuntament de Ponts porta a aprovació en el ple de demà el plec de clàusules administratives reguladores de la licitació per a l'adjudicació de la redacció del projecte d'enderroc i de les obres de "Reconstrucció de la Casa Samarra. El consistori vol convertir la casa de l'artista i escultor local en la Casa Museu Samarra amb un punt d'informació cultural i turística i sales d'exposició.
Francisco Garcia és l'alcalde de Ponts.
Àudio
L'alcalde confia que els treballs, que compten amb un pressupost de 280.000 euros, puguin començar durant el mes de novembre.
Àudio
En el ple de demà, també es preveu portar a aprovació la licitació de la millora de la plaça del Portal Nou i l'aprovació definitiva de la imposició i ordenació de les contribucions especials per a la urbanització i millora carrer Sant Julià.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=5043