L'Aplec de Cérvoles torna aquest dissabte a Ivars de Noguera amb una jornada de festa, natura i tradició
Ivars de Noguera tornarà a viure dissabte una de les seves tradicions més arrelades amb la celebració de l'Aplec de Cérvoles, una trobada popular que convida famílies i colles d'amics a compartir un dia de festa enmig de la natura.
La jornada s'iniciarà ben d'hora. De 9.00 a 9.30 h, es repartirà coca i xocolata al porxo de l'Ajuntament per a aquelles persones que no es poden desplaçar fins a Cérvoles. Paral·lelament, a partir de les 9.30 h, es podrà gaudir de xocolata desfeta amb coca a la zona de l'aplec.
A les 11.00 h, l'ambient festiu s'elevarà amb l'actuació dels Grallers de la Colla Gegantera d'Alfarràs, i tot seguit, a les 12.00 h, tindrà lloc la tradicional missa solemne. La tarda continuarà amb activitats lúdiques i participatives, com el concurs de bitlles, organitzat per la Llar de Jubilats, i partides de cartes amb el joc del Catxo, per a tothom qui vulgui passar una bona estona.