L'Associació Contra el Càncer a Balaguer ha organitzat aquest diumenge un nou dinar solidari
El dinar va tenir lloc al Molí de l'Esquerrà, i es fa amb l'objectiu de recaptar fons per continuar oferint serveis gratuïts a pacients i familiars que es troben en procés oncològic, així com per impulsar la investigació d'aquesta malaltia.
Després del dinar, la jornada ha continuat amb animació musical a càrrec del Grup SiX i un sorteig de regals entre els assistents, en un ambient festiu i solidari.
En aquest dinar van participar més de 200 comensals. A més un any més es va habilitar la fila cero. La recaptació d'aquesta activitat se sumarà als fons recollits al llarg de l'any gràcies a altres activitats.
Des de l'Associació, s'anima a tota la ciutadania a participar en aquestes activitats i contribuir a mantenir els serveis d'acompanyament, suport psicològic i assessorament que es presten al territori, recordant que "amb cada gest solidari ajudem a avançar en la lluita contra el càncer".