L'Associació Contra el Càncer a Lleida torna amb la seva caminada popular aquest diumenge. El circuit de caminades es va iniciar el passat mes de setembre i principis d'octubre a Torrebesses, Corbins i Balaguer

Aquest mateix diumenge també se celebrarà la caminada solidària En Marxa a Vielha, Tremp, la Pobla de Segur, el Pont de Suert i Alguaire. I el diumenge 24 d'octubre es realitzaran a Almacelles, Alcarràs, els Alamús, i Torres de Segre i la Vall Fosca

Per Ràdio Balaguer
889 visites

L'Associació Contra el Càncer de Lleida celebra aquest diumenge la IX caminada solidària En Marxa. La novetat d'enguany és la creació d'una categoria de "podi" de club esportiu o gimnàs / empreses / escola. La idea és que els socis dels gimnasos, treballadors de les empreses de Lleida o els pares i nens de les escoles de Lleida inscrits a la caminada s'identifiquin al formulari d'inscripció a quin categoria pertanyen. D'aquesta manera, quan acabin les inscripcions, l'Associació atorgarà un obsequi al gimnàs o club esportiu, empresa i escola guanyadora..

L'esdeveniment s'iniciarà a les 9.00h del matí des de la passarel·la dels Camps Elisis. Es farà un recorregut, d'aproximadament uns 10 kilòmetres, per la canalització del riu Segre fins a Grenyana i tornar.

Aquesta edició torna a ser amb un format com el d'abans de pandèmia. Serà un dia per gaudir de l'esport a l'aire lliure i a l'hora lluitar contra el càncer. La IX edició compta amb el patrocini de la Diputació de Lleida, Cudòs Consultors, Grup Voltes, Fruits de Ponent, Pampols Packaging, Clínica NovAliança i Solan de Cabras.

Les inscripcions es poden fer a través de l'aplicació Rock the Sport (https://inscripcionesenmarcha.aecc.es/es/evento/lleida-en-marxa-ix-caminada-popular-contra-el-can) fins al 15 d'octubre a les 23.59h. La recollida del Welcome Pack (bossa de cotó, buff i aigua) serà dissabte 16 d'octubre de 10.00h-13.00h i de 17.00h - 20.00h a la Seu de l'Associació Contra el Càncer a Lleida (c/Pallars, 25) o també el mateix dia de la caminada, al punt de sortida. També es podran realitzar inscripcions presencialment a l'Associació Contra el Càncer a Lleida (C/Pallars, 25). 

El preu serà de 10 euros per als adults i 5 per als menors de 0 a 10 anys. Amb la inscripció es donarà suport a la lluita contra el càncer, a més d'obtenir un Welcome pack, gaudir de l'esport popular i l'opció a un sorteig on pots guanyar un cap de setmana al Càmping Aigüestortes d'Esterri d'Àneu o al Càmping Santa Elena-Ciutat (Lloret de Mar) o packs d'oli de DOP Les Garrigues, pans de Pastisseria Marqués, una bossa de Kiwisac, una matrícula d'Ilerna Formación, o dos massatges d'Alicia Orellana Alvarez, un sopar al restaurant O Sole Mio o al Restaurant Palermo o un rellotge de la joieria Lavaquial, entre molt altres.

Serà obligatori l'ús de la mascareta abans de la sortida i a l'arribada, no es permetrà accedir a la sortida sense la mascareta. A més, aquest anys no hi haurà serveis de WC, ni esmorzar, ni activitats posteriors a la caminada.

Més caminades a la demarcació de Lleida

El circuit de caminades es va iniciar el passat mes de setembre i principis d'octubre a Torrebesses, Corbins i Balaguer, on es va fer el 3 d'octubre.

Aquest mateix diumenge també se celebrarà la caminada solidària En Marxa a Vielha, Tremp, la Pobla de Segur, el Pont de Suert i Alguaire.

I el diumenge 24 d'octubre es realitzaran a Almacelles, Alcarràs, els Alamús, i Torres de Segre i la Vall Fosca.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar