Les Germanes Clarisses de Balaguer organitzen un Curs de danses d'Israel. Tindrà lloc els dies 9 i 10 de maig
Les Germanes Clarisses de Balaguer organitzaran un curiós curs de danses d 'Israel els propers dies 9 i 10 de maig. El curs tindrà lloc al mateix Convent de Santa Clara ubicat just al costat del Reial Santuari del Sant Crist de Balaguer i anirà a càrrec de la professora Aleda Kovac.
La responsable del convent, Sor Victòria, ha manifestat la voluntat d'adreçar aquest curs a tot el públic en general i especialment als joves.
Totes les persones interessades podran adreçar-se al telèfon 973 445 256, de les 10h a 19 h. Les places són limitades.
Cal recordar que des que la nova Comunitat de Germanes Clarisses ha entrat al Convent de Balaguer ha anat organitzant diferents activitats, com per exemple la celebració de la festa de Santa Clara, el passat mes d'agost.