Les instal·lacions del Club Tennis Balaguer acolliran la setmana que ve la quinzena edició del Trofeu Futures Ciutat de Balaguer
Les instal·lacions del Club Tennis Balaguer acolliran la setmana que ve la quinzena edició del Trofeu Futures Ciutat de Balaguer.
Enguany hi participarà un únic jugador lleidatà. Es tracta d'Albert Ochagabía, del Club Tennis Urgell, que accedeix directament al quadre principal gràcies a una de les quatre places wild card a què té dret l'organització.
Una altra serà per al búlgar Gregor Dimitrov, campió del món sub-16 que ja va participar en el torneig que es va disputar la setmana passada al Club Tennis Lleida. Les altres dos places les atorgarà la Federació Catalana.
El president del Club Tennis Balaguer, Antoni Bergadà, ha explicat que en l'edició d'enguany, per motius logístics, han reduït la fase prèvia a únicament 64 jugadors.
Per aquest motiu, les vuit places que aporta aquesta fase al quadre principal es dirimiran entre dissabte i diumenge.
El torneig es va presentar ahir en un acte al qual van assistir l'alcalde de Balaguer, Miquel Aguilà; el president del Consell Comarcal de la Noguera, Vicent Font; i el director d'àrea de la firma Kia Motors, Jesús Miguel Muñoz, en representació de la firma patrocinadora de la competició.
Miquel Aguilà va destacar que gràcies a aquest torneig, Balaguer té presència en l'àmbit de tot Espanya. A més, va agrair al club l'esforç per l'organització d'aquesta competició i la feina en el dia a dia amb els joves que practiquen tennis a la seva escola.
El club compta amb 80 jugadors a l'escola i 60 formen part de l'anomenada escola per a adults.
Entre els jugadors que participaran aquest any en el torneig de Balaguer destaca la presència, com a primer cap de sèrie, de l'alemany Alexander Flock.
La final de Futures de Balaguer es jugarà el diumenge 18 de maig a les 12 del migdia.