L'escriptor Josep Vallverdú celebra el Dia del Llibre Infantil amb un dibuix del popular personatge Rovelló, amb mascareta en temps de confinament, acompanyat del perfil d'un gat, per fer-li companyia. Han estat publicats al diari Segre. 

Per Ràdio Balaguer
1226 visites
03498C32A64241B2248E213797933D07Elrovelliungatdibuixatsahirpervallverdeneldiadelllibreinfantil Josepvallverd

L'escriptor Josep Vallverdú va celebrar ahir, dia 2 d'abril, el Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil. Ho va fer des de casa seva, a Balaguer, dibuixant el personatge que el va fer popular fa 5 dècades, el gosset Rovelló. Aquest cop, però, ho va fer lluint una mascareta, adaptant-lo al a situació actual. A més, el va acompanyar de la silueta d'un gat per fer-li companyia. 

El dibuix, va ser regalat per Vallverdú al diari Segre perquè el fessin extensiu als seus lectors. A més, Vallverdú va expressar, tal i com explica aquest diari, que li hagués agradat ser caricaturista, realitzant dibuixos humorístics.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar