L'Espai Orígens de Camarasa aposta aquest estiu per les activitats de nit.
L'Espai Orígens de Camarasa aposta per l'oferta d'activitats de nit. Com a novetat s'inclouen, de forma programada i amb reserva, dos sopars prehistòrics en família, que tindran lloc els propers 26 de juliol i 16 d'agost a les 21h, a les instal·lacions del Parc Arqueològic Didàctic. L'equipament també acollirà diverses programacions dels 'Tastets' de prehistòria els dies 19 i 26 de juliol i el 9 i 16 d'agost.
El centre també posarà en marxa, a partir del mes de juliol, un nou espai per a què els visitants puguin experimentar amb la prehistòria, aproximant-se a algunes de les activitats quotidianes que duien a terme els primers pobladors de la zona.
Tot plegat es complementa amb les visites amb iPad que surten des de l'equipament cada cap de setmana (dissabtes 11h i 18h i diumenges 11h).