L'Espai Orígens de Camarasa celebra demà un Workshop per exposar quines són les dificultats per les que passen els centres d'interpretació i cultura de Catalunya i així poder afrontar els reptes de futur d'aquests equipaments.

Per Ràdio Balaguer
674 visites
Fbeb22420Bdf4559E78C6C3B5A1D16Acworkshop
Una quinzena de centres d'interpretació de Lleida i Tarragona exposaran demà a l'Espai Orígen de Camarasa quines són les dificultats per les que passen els seus equipaments i miraran com poden afrontrar millor els reptes de futur. Tot plegat amb l'objectiu de reforçar el seu paper en un moment de canvis pel que fa a la política de subvencions. 
 
El doctor de la UB Joan Santacana, expert en la didàctica del patrimoni, la museografia i l'arqueologia protohistòrica, farà una anàlisi de la situació actual. A més, els centres assistents rebran informació de representants del Servei de Museus i Protecció de Béns Mobles de la Generalitat i dels Fons europeus Leader. 
 
La jornada començarà a les 9.30h i acabarà a la tarda amb un debat sobre les dificultats dels centres, propostes de col·laboració i propostes de futur. 
 
Els destinataris d'aquest Workshop són bàsicament els professionals dels centres d'interpretació i equipaments similars. 
 
Aquest Workshop està organitzat per l'Espai Orígens Camarasa amb la col·laboració del Centre d'Interpretació de l'Or de Balaguer, el Museu de la Noguera, la UAB i la Associació de Rercerca i Difusió del Patrimoni Històric. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar