L’INS Ciutat de Balaguer s’imposa al Vedruna Balaguer per 55 a 47 en el duel de la Copa Colegial masculina i passa a la semifinal

Per Ràdio Balaguer
82 visites
Basquet Copa Colegial 1

El pavelló 1r d’Octubre de Balaguer ha estat aquest matí l’escenari del partit eliminatori de la Copa Colegial masculina de Lleida, que ha enfrontat el Vedruna Balaguer i l’Institut Ciutat de Balaguer. El conjunt de l’INS Ciutat de Balaguer s’ha endut la victòria per 55 a 47, en un duel intens entre dos equips de la capital de la Noguera que es jugaven el pas a la demifinal.

El partit, disputat a partir de les 11.30 hores, s’havia d’haver celebrat la setmana passada, però va quedar ajornat perquè alguns alumnes participaven en programes d’intercanvi escolar. Finalment, l’enfrontament s’ha pogut jugar avui amb normalitat i ha ofert un bon nivell competitiu, amb un marcador ajustat, i amb força ambient, sobretot companys dels centres educatius que han omplert una de les grades per donar suport als jugadors.

Amb aquesta victòria, l’INS Ciutat de Balaguer avança a la següent ronda, on s’enfrontarà a l’INS Alfons Costafreda. El guanyador d’aquest partit disputarà la final contra l’equip vencedor de la semifinal entre l’INS Lo Pla d’Urgell i l’INS Manuel de Pedrolo. Com en el quadre femení, el campió de Lleida obtindrà el bitllet per participar en la fase catalana de la Copa Colegial, que aplegarà els millors equips escolars del país.

Aquesta eliminatòria masculina ha pres el relleu de la Copa Colegial femenina, disputada fa dues setmanes al pavelló municipal de Gerb, on el Vedruna Balaguer es va proclamar campió després de superar l’INS Alfons Costafreda per 33 a 38 i l’INS Lo Pla d’Urgell per 27 a 70, aconseguint així la classificació per a la fase catalana.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar