L'IPC segueix baixant a Catalunya i se situa a l'1% el mes de gener. Els preus cauen un 1,3% entre desembre i gener impulsats per les rebaixes en vestit i calçat, la disminució del preu de l'oci i la cultura i l'energia

Per Ràdio Balaguer
452 visites
32A5C7A076D8D2C4B27C4F8D6665E29Esabates
L'Índex de Preus de Consum (IPC) a Catalunya segueix baixant i se situa a l'1% el mes de gener, segons les dades definitives publicades aquest divendres per l'Institut Nacional d'Estadística. La dada és quatre dècimes menor que al desembre, quan la inflació interanual es va situar a l'1,4%. A nivell mensual, els preus han caigut a Catalunya un 1,3% el mes de gener, sobretot impulsats per les rebaixes en vestit i calçat i la disminució de preu de l'oci i la cultura. La caiguda mensual d'un 0,7% del preu de l'energia és un altre dels indicadors que afecten negativament l'IPC. 
 
Pel que fa a la demarcació de Lleida, l'IPC s'ha situat en l'1,1% al gener, una dècima més que al conjunt de Catalunya i quatre dècimes per sota del valor registrat al desembre, quan va ser del l'1,5%.  
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar