L'Orfeó Balaguerí portarà el seu tradicional Concert de Nadal aquest dissabte a Os de Balaguer
Os de Balaguer acollirà aquest dissabte el tradicional Concert de Nadal 2024, a càrrec de l'Orfeó Balaguerí. L'actuació, que començarà a les 18.30 hores a la Sala de Ball Municipal, és una de les propostes culturals més esperades de les festes al municipi.
El concert estarà dividit en dues parts: una primera amb cançons inèdites, arranjades especialment pel director de l'Orfeó, Miguel Castro Santafé, i una segona amb nadales populars catalanes.
Abans del concert, a les 17.00 hores, l'Associació de Joves organitza un taller de fanalets destinat als infants del municipi. L'activitat, que també tindrà lloc a la Sala de Ball Municipal, permetrà als més petits crear els seus propis fanalets per donar una càlida benvinguda als Reis Mags.