Nil Arcarons i Gerard Salavedra guanyen les '3 hores de resistència de motocròs' a Ponts.
Nil Arcarons i Gerard Salavedra, amb una KTM, són els els guanyadors de la 33ª edició de les "3 hores de resistència de motocròs", disputades a Ponts aquest diumenge, amb la participació de 36 equips.
Aquesta prova era la primera del campionat català de resistència sobre terra, que tradicionalment es comença al circuit "El Bosquet" de Ponts amb l'organització del Moto Club Segre.
Arcarons i Salavedera van realitzar un total de 87 girs al circuit de 1.800 metres, 2 voltes més que l'any passat. Es dóna la circumstància que Salavedra també va ser el vencedor en l'edició de 2012, amb la diferència que compartia la moto amb Jaume Betriu, pilot que enguany va finalitzar al segon lloc.
La tercera plaça absoluta va correspondre als Júnior Marc Hernández i Oriol Oliva, amb una Yamaha.
La cursa va ser, en tot moment, un frec a frec entre Betriu-Mena i Arcarons-Salavedra, que es van estar intercanviant les posicions, però un petit ensurt a la darrera volta a la moto de Mena, no els va permetre mantenir la lluita per la primera posició.
Finalment, la quarta posició va ser per l'equip de Yamaha d'Aleix Díaz i Ramon Brucart.