Nova edició de la travessia al pantà de Sant Llorenç

Per Ràdio Balaguer
770 visites
8E6158C750E89111304F0C2E97C4Bdactravessa1250

travessaEl CEN Balaguer organitza el 9 de setembre una nova edició de la III Travessia nedant al pantà de Sant Llorenç, l'única travessia inclosa al circuit català de Travessies, que se celebra a les terres de Lleida. L'organització té preparats tres circuits de diferents nivells. El més curt és de 250m pels nedadors més joves, el segon recorregut és de 1000m aproximadament que és la travessia popular i per últim el circuit més llarg, el de 3200m pels nedadors més atrevits, i que és puntuable pel circuit català de travessies de la Federació Catalana de Natació.

L'any passat van participar més de 200 nedadors i aquest any sembla pel ritme d'inscripcions que se superarà fàcilment aquest nombre. Les inscripcions es van obrir fa menys d'una setmana a través de la plana web del club www.cenbalaguer.com i ja hi ha força nedadors inscrits.

També s'ampliaran les activitats que es fan al voltant del pantà al mateix temps que se celebren les travessies, per fer més festiu el dia. L'any passat ja van venir algunes parades i aquest any també hi ha programades activitats de lleure.

Un altre al·licient són els trofeus, fets a mà per una associació sense ànim de lucre que col·labora de forma desinteressada, l'Associació Salut Mental Ponent, i el seu club Social La Brúixola, que cada any els fa diferents i originals.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar