Pimec facilita als empresaris una plataforma online gratuïta per aplicar la nova norma sobre registre horari laboral. La modificació normativa havia generat peticions dels empresaris a la patronal

Per Ràdio Balaguer
450 visites
3F061F8B1F76B554260968515Da5A8A9Registrejornada

La patronal Pimec ha posat en marxa una plataforma online gratuïta per facilitar a les mirco, petites i mitjanes empreses l'aplicació de la nova normativa sobre el registre de l'horari laboral. La norma obliga als negocis a tenir un registre de l'hora d'entrada i la de sortida de tots els seus empleats i això ha generat múltiples peticions d'empresaris a la patronal, que per això ha decidit posar en marxa la plataforma. El director de Tecnologia i Innovació de Pimec, Andreu Bru, ha explica que és una aplicació "tecnològica 100% cloud, accessible tant des de dispositius mòbils –smartphones i tabletes- com des d'un ordinador personal" i que és d'ús "extremadament senzill".

Pimec ha apuntat que atès al "poc temps" de que han disposat les empreses per aplicar aquesta mesura, "que a més suposa un increment de costos", la patronal ha fet diverses trobades al llarg del mes per informar les pimes sobre les novetats. A més, ha anunciat que plantejarà propostes concretes perquè es tingui en compte la mida de les empreses en l'aplicació de la mesura.

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar