Prop d'un centenar de corredors participaran diumenge en la prova del Km Vertical Àger, una cita obligada de les Trail Running Series amb un final únic i espectacular.

Per Ràdio Balaguer
632 visites
2C6D34E9273F11411552E097Daa01C0Dtrailager

Prop d'un centenar de corredors participaran diumenge en la prova del Km Vertical Àger, una cursa espectacular, intensa i amb un final apoteòsic i cita obligada de les Trail Running Series amb un final únic i espectacular.

La sortida es prendrà de forma esglaonada a partir de les 9.00 hores des del Càmping Vall d'Àger. Els corredors amb opció a guanyar seran els últims en sortir, i l'arribada estarà situada al cim de la serra del Montsec, a 1.646 metres d'altitud. Així, tot i que només seran 6,1 kilòmetres de recorregut, el desnivell positiu serà d'uns 1.088 metres, amb la qual cosa la duresa està garantida.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar