Prop d'un centenar de persones han assistit aquest dissabte al vespre a l'activitat 'Liceu a la fresca' a Balaguer. En l'edició d'aquest any s'ha pogut veure l'òpera 'Manon Lescaut' de Puccini.

Per Ràdio Balaguer
997 visites
699Cae558D12503Be83B0Daac1651151Liceufresca
Un any més ha tornat el "Liceu a la fresca" a Balaguer. L'edició d'aquest any celebrada aquest dissabte al vespre al pati de l'Escola Municipal de Música, tenia com a protagonista l'òpera ''Manon Lescaut'' de Puccini.  
 
El 'Liceu a la fresca' en aquesta edició 2018 traspassava fronteres i s'ha pogut veure en pantalles gegants a 300 municipis d'arreu de l'Estat, França, Portugal i Itàlia gràcies a les retransmissions en directe i que han fet possible que més de 100.000 persones visquin a l'aire lliure i a "la fresca" aquesta òpera.
 
A Catalunya, aquesta òpera es podia seguir en diferents espais habilitats a 41 comarques i les quatre capitals de demarcació, encara que a nivell particular també es podia veure pel Canal 33 amb un programa especial des de l'espai habilitat a l'Arc de Triomf de Barcelona. 
 
El Liceu a la fresca és un projecte amb un fort component divulgatiu, de desmitificació de conceptes associats al gènere amb accés a títols atractius i accessibles, per fer gaudir a tothom amb i de la immensitat de l'òpera, assistint d'una manera única, propera i informal a una funció al Liceu. 
 
A Balaguer, l'òpera 'Manon Lescaut'' de Puccini s'ha pogut veure a través d'una pantalla instal•lada al pati de l'Escola de Música que ha comptat amb la col•laboració de l'ajuntament de Balaguer, l'Associació Cultural Grup d'Art 4 i els Amics de l'Òpera de Lleida. 
 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar