Rècord de participació en la 12a edició de la Cursa de la Cirera de Corbins. El balaguerí Ivan Menchón es va fer amb la segona posició a la modalitat de 10km
Aquest diumenge 1 de juny s'ha disputat la 12a edició de la Cursa de la Cirera de Corbins. La prova, que és puntuable per la Lliga Ponent 2025, ha reunit unes 500 persones, batent així el seu rècord de participació.
La cursa tenia una part solidària, ja que part del recaptat anirà destinat a l'Associació Contra el Càncer de Lleida.
El guanyador de la cursa de 10K ha estat Albert Pinyol (Finques Prats Runners) amb un temps de 34 minuts i 35 segons, seguit d'Iván Menchón (Runner's Balaguer) amb 35 minuts i 40 segons, i l'independent Jordi Santalauri, amb 36 minuts i 38 segons.
Pel que fa a la categoria femenina, la independent Laia Martínez s'ha imposat amb un temps de 41 minuts i 56 segons, seguida de la també independent Maite Farran amb 42 minuts i 31 segons, i Elisa Lladós (Pons Thai Runners), amb 43 minuts i 28 segons.
En la cursa de 5K, Hamout Ai Mazian (Pons Thai Runners) ha estat el guanyador amb un temps de 16 minuts i 10 segons. Completaven el podi l'independent Jesús Gimeno, amb 16 minuts i 52 segons, i Juanma Fernández (Finques Prats Runners), amb 17 minuts i 15 segons.
Pel que fa a la categoria femenina, Antonia Argilés (Almiramar) ha estat la primera en creuar la línia de meta amb un temps de 20 minuts i 50 segons, seguida d'Aïda Tugues (Feres de la Serreta), amb 21 minuts i 16 segons, i Raki Garsaball (Pons Thai Runners), amb 21 minuts i 21 segons.
Podeu consultar més informació referent a les curses al web: www.iter5.cat