Rehenes oferiran aquest dissabte un concert al Cafè del Teatre de Lleida. La banda balaguerina torna als escenaris després de dos anys

Per Ràdio Balaguer
494 visites

Rehenes tornen als escenaris, i és que han passat més de dos anys des de que la banda de Balaguer va donar el seu darrer concert, precisament al Cafè. 

Ho fan amb novetats, tan a la banda com al repertori, i seguint el camí del rock d'autor clàssic, que els identifica des de finals dels vuitanta , amb pinzellades de pop clàssic i música més negra, que podem trobar als seus dos darrers treballs "Abismos desordenados" (2013) i "Arañazos Bajo la Piel" (2019) enregistrats i produits per Txabi Abrego (guitarra) i amb les metàfores sobre la vida i la mort, sobre la quotidianitat i el món imaginari que ens dibuixen les lletres d'Antonio Guillén Pedra (veu, guitarra). La banda la completen Xavier Monge (teclats), Miquel Juárez (baix), Edu Castillo (guitarra) i la novetat d'Àlex Martí a la bateria.

Rehenes compartiran escenari al Cafè del Teatre amb el grup Los 4 Señores.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar