Ses majestats els Reis Mags d'Orient han arribat a Balaguer on han estat rebuts per les Patgesses. La recepció a la plaça i els parlaments del Reis enguany s'ha fet al balcó i vestíbul de la Paeria de Balaguer
Un any més en Melcior, Gaspar i Baltasar han arribat aquesta tarda amb el Tren de la Pobla a l'estació de trens. Les Patgesses Albaflor, Dolldargent i Ditsdeseda, embaixadores reials, han estat les encarregades de rebre als reis mags.
Tot seguit han iniciat amb les carrosses reials el camí cap a la plaça del Mercadal, i com ja és habitual, recorrent el Passeig de l'Estació i el Pont Nou fins arribar a la plaça.
Un cop al Mercadal, els Reis Mags han estat rebuts pel paer en cap, Jordi Ignasi Vidal i han sortit al balcó del Ajuntament per tal de fer els parlaments. Cal recordar que aquest canvi en la rebuda a l'escenari habitual, es degut enguany a la instal•lació de la pista de gel al mig de la plaça Mercadal.
Desprès dels parlaments els Reis han baixat al vestíbul del ajuntament on tots els patges i patgesses de la comitiva, han rebut als nens i nenes que han volgut saludar o donar la carta personalment als Reis.