Térmens celebra un cap de setmana ple de tradició, col·leccionisme i música, amb la 2a Trobada Gegantera Vila de Térmens el dissabte i la 6a Trobada de Plaques de Cava i Fira d'Artesans el diumenge

Per Ràdio Balaguer
194 visites
3A36Aa40593Ee3F5762C742E017Af20C91M9Xa9Iq

Aquest proper cap de setmana, Térmens acollirà diverses activitats culturals i festives per a tots els públics.

Dissabte 20 de setembre, a la Plaça Catalunya, tindrà lloc la 2a Trobada Gegantera Vila de Térmens, amb plantada de gegants a les 18:00 h, cercavila a les 18:30 h i sopar popular a les 20:30 h.

Diumenge 21 de setembre, la Plaça del Molí serà l'escenari de la 6a trobada de plaques de cava i Fira d'artesans, que inclourà activitats de col·leccionisme, gastronomia, demostracions d'oficis artesans i actuacions musicals. També serà la 1a Trobada de vehicles clàssics de Térmens, amb exposició i concentració de cotxes antics durant tot el matí. L'esdeveniment es desenvoluparà de 9:00 a 14:00 h, amb activitats paral·leles com esmorzar popular, trobada d'Urban Sketchers, música amb els Grallers, ballada de country i vermut a la plaça.

Entre les activitats destacades, els assistents podran participar en l'intercanvi de plaques de cava, adquirir ampolles commemoratives amb placa dels gegants i capgrossos, gaudir de parades d'artesania i gastronomia, veure artesans treballant en directe i tastar productes locals.

Totes les activitats són gratuïtes, amb entrada lliure, excepte l'ampolla commemorativa amb esmorzar, disponible per 15 €.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar