The Blackbirds porten el seu repertori de gospel aquest divendres als jardins de Cal Corberó de Bellcaire
El cicle Viu l'estiu a Bellcaire d’Urgell continuarà aquest divendres amb una nova proposta musical. Els jardins de Cal Corberó acolliran, a partir de dos quarts de deu del vespre, l'actuació del grup de gospel The Blackbirds.
The Blackbirds són un grup vocal i coral establert a Barcelona conegut per combinar la intensitat del gospel, els espirituals negres i les arrels nord-americanes amb tocs de jazz, doo-wop i barbershop. A diferència d'altres bandes que incorporen elements religiosos a la seva música, The Blackbirds destaca per l'execució acapella o amb acompanyament minimalista en directe.
El concert forma part de la programació cultural d'estiu impulsada a Bellcaire d'Urgell, amb l'objectiu d'oferir activitats a l'aire lliure i apropar diferents estils musicals al públic durant els mesos d'estiu.