Tragó de Noguera ha celebrat aquest diumenge 26 d’abril la seva Festa Major

Per Ràdio Balaguer
31 visites

Tragó de Noguera ha celebrat aquest diumenge 26 d’abril la seva Festa Major amb una jornada que ha combinat tradició, retrobament i ambient festiu, amb una notable participació d'amics i visitants.

Les activitats s’han iniciat al matí al cementiri de Tragó, amb una salutació institucional, una ofrena floral al monòlit i el lliurament d’un petit obsequi als socis de l’entitat. Tot seguit, el monestir de Santa Maria de Vallverd ha acollit la celebració de la Paraula, en un dels actes més emotius de la jornada.

A primera hora del migdia s’han posat a la venda records, llibres i publicacions vinculades a Tragó, així com números per a la rifa i el tradicional joc del Catxo.

Posteriorment, la festa s’ha traslladat fins a Os de Balaguer, on  ha tingut lloc el dinar de germanor a la sala de ball, que ha reunit desenes de participants en un ambient distès i de convivència. Durant l’àpat també s’han realitzat diversos sortejos entre els assistents.

La celebració s’ha tancat amb el ball de Festa Major, que ha posat el punt final a una jornada marcada per la participació i el retrobament.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar