Troben el cos sense vida d’un home en un barranc del Montsec, a la zona d’Àger, a tocar d’un vehicle amb mostres d’impacte per caiguda

Per Ràdio Balaguer
114 visites
Bombers al Montsec - Arxiu
Bombers al Montsec - Arxiu

Els Bombers Voluntaris d’Àger van localitzar aquest diumenge el cos d’un home en un barranc de la serra del Montsec, en una zona de difícil accés situada entre el Coll d’Ares i Sant Alís. Així ho avança aquest dilluns el diari La Manyana, que també explica que segons les primeres informacions, el cos feia dies que es trobava al lloc, ja que presentava signes evidents de descomposició. La investigació haurà de determinar ara les causes exactes de la mort.

L’avís es va activar després que diverses persones haguessin detectat dies enrere peces d’un vehicle, com ara un para-xocs, escampades per aquesta zona de muntanya. Davant d’aquests indicis, els Bombers d’Àger van accedir aquest diumenge fins al barranc per comprovar-ne l’origen.

La intervenció va resultar especialment complicada per l’orografia del terreny i els efectius van haver de descendir amb cordes. Durant la recerca van detectar una forta olor i finalment van trobar el cos d’una persona entre la vegetació, concretament en una zona de boixos que dificultava la visibilitat. A poca distància també hi havia un vehicle accidentat, presumptament relacionat amb la víctima.

Segons les mateixes fonts, el cos es trobava fora del cotxe, mentre que el vehicle havia quedat uns metres més avall després de la caiguda. La matrícula del turisme podria facilitar la identificació de la víctima.

Després de diverses hores de treball, els equips d’emergència van aconseguir extreure el cos del barranc. Els Mossos d’Esquadra es van fer càrrec de la investigació i el trasllat es va efectuar amb helicòpter. Fins al lloc també s’hi van desplaçar un forense i l’autoritat judicial, que ha decretat el secret de sumari.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar