Un incendi crema aquest dimecres al migdia al nucli de Baldomar, a Artesa de Segre. Crema bosc i conreu, però les primeres informacions dels Bombers afirmen que la població de Baldomar no corre perill
Un foc s'ha declarat a les 13.30 del migdia d'aquest dimecres a Baldomar, nucli d'Artesa de Segre.
Les flames es troben en una zona sobre el poble, i cremen vegetació, bàsicament bosc i una mica de conreu.
Les altres temperatures i l'evolució de les flames han fet que els bombers vagin incrementant progressivament el dispositiu desplegat, i a les 2 del migdia ja era de 8 mitjans aeris i 18 dotacions terrestres, que compten amb el suport del Grup d'Actuacions Forestals.
Segons informacions dels bombers la població Baldomar no corre perill, tot i que sí que s'ha decretat el confinament d'algunes granges aïllades.
ACTUALITZACIÓ:
Ja són 47 les dotacions dels Bombers, 9 de les quals aèries, que treballen a l'incendi al nucli de Baldomar, a Artesa de Segre. Protecció Civil ha demanat a la població de la Clua, que està propera a l'incendi, que tanqui portes i finestres a causa de la direcció del fum.