Un total de 39 paradistes participaran el proper dissabte 19 de novembre en la dotzena edició del Mercat del Vell organitzat per l'Associació Dona Pas

Per Ràdio Balaguer
378 visites
5Af68A7888A3842C883F9641B6F04F9Fmercatdelvell2022Img5964

Un total de 39 paradistes participaran el proper dissabte 19 de novembre en la dotzena edició del Mercat del Vell organitzat per l'Associació Dona Pas.

El Mercat del Vell és una iniciativa de l'Associació Dona Pas, que pretén oferir un espai per a la venda d'objectes "usats" a particulars i entitats amb la finalitat de contribuir a donar una alternativa d'increment d'ingressos a les famílies que ho vulguin.

Segons la presidenta de l'entitat, Marta Blanch, es tracta de mostrar un a forma de  mercat ecològic, solidari i sostenible amb objectes que estiguin en bon estat i que es puguin reutilitzar, és a dir, reaprofitant allò que no fem servir tot i tenir encara una vida útil.

Un altre dels objectius del Mercat del Vell és donar a conèixer la participació social i comunitària com a eina pel desenvolupament de la societat.

El Mercat es realitzarà al Passeig de l'Estació de Balaguer, entre els carrers Sant Lluís i la plaça de la Sardana, amb horari de matí, de 10 a 15 hores.

En aquesta edició i seguint els eixos de l'associació, a la parada de l'entitat, ubicada al mig del mercat, tota aquella persona que hi estigui interessada podrà signar a favor de la justícia social, amb el lema Regularització YA, i així col·laborar amb intentar regularitzar la situació administrativa irregular de les persones migrants.  

 

 

 

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar