Un veí de Balaguer es queixa que ha rebut una factura de la companyia del gas de prop de 2.300 euros

Per Ràdio Balaguer
1150 visites
8Ccab80A7F847F3D8B535D8F2Eb3Fcaefacturacatgas1

Un veí de Balaguer ha posat en coneixement de l'Agència Catalana del Consum que li ha arribat una factura del gas de gairebé 2.300 €, una quantitat molt superior a la que pagava habitualment.

L'afectat, David Marín, ha fet una reclamació a la companyia comercialitzadora, Catgas, i aquesta li ha respost dient que havia estat cobrant factures estimades des del 2018 i que l'últim rebut recollia el consum real dels últims 4 anys.

Marín assegura que algú ha comès un error greu, ja que ell ha complert amb les seves obligacions facilitant lectures reals del seu comptador. A més, l'afectat, que qualifica la situació de totalment injusta, critica que la factura amb aquesta quantitat li hagi arribat ara, "just en el moment més car de la història del preu del gas".

Marín tampoc s'explica com la companyia pot anar tan enrere, fins al 2018 i parla de "deixadesa enorme", tenint en compte que un cop a l'any les companyies s'han de preocupar d'actualitzar les lectures.

Segons Marín, la companyia culpa la distribuïdora, Nedgia, i només li ha ofert la possibilitat de fraccionar el pagament. Altres clients de Catgas també han manifestat queixes a les xarxes socials per factures elevades en els últims mesos.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar