Una marxa de ramaders i pagesos exigirà a Madrid controlar i sacrificar fauna salvatge.

Per Ràdio Balaguer
449 visites
85F4C61E486Ec4F8Cbd7F3Af9D6020Aedestrossasenglar

Agricultors i ramaders de Lleida es manifestaran el dia 13 a Madrid per exigir a les administracions que frenin els perjudicis que ocasiona la fauna salvatge a la seva activitat mitjançant controls sanitaris i de població d'espècies com senglars, cérvols, cabirols i muflons. 

Així ho va anunciar ahir el sindicat Unió de Pagesos (UP), que convoca aquesta marxa amb altres organitzacions agràries d'Espanya. 

A les protestes per predacions atribuïdes a óssos i voltors i per danys de senglars i conills en explotacions agrícoles, se suma ara el temor que animals salvatges transmetin malalties com la tuberculosi o la brucel·losi al bestiar boví i oví. Per evitar-ho, reclamen sacrificar exemplars que estiguin contagiats.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar