Una quarantena de tècnics de les oficines de turisme participen en una jornada de formació per millorar la gestió de les destinacions turístiques per mitjà de les xarxes socials

Per Ràdio Balaguer
486 visites
E6272A9367573Bab88212Fb39Dc47Abbfotodelstcnicsdeturismeavuialadiputacidelleida
La Diputació de Lleida, mitjançant el Patronat de Turisme, ha organitzat aquest dimarts una jornada de formació adreçada als tècnics de les oficines de turisme dels consells comarcals i de les oficines municipals de turisme amb la finalitat de millorar la gestió de les destinacions turístiques per mitjà de les xarxes socials. La sessió de treball ha consistit en un taller pràctic per abordar les "10 eines de gestió de xarxes socials que estalvien temps i diners", a càrrec de Daniel Gutiérrez, de l'empresa Kiribatis. 
La jornada ha despertat un alt interès entre els representants de les diferents oficines de turisme de la demarcació de Lleida. Una quarantena de tècnics de diferents consells comarcals i de les oficines de turisme municipal de la demarcació de Lleida han participat en aquesta sessió de treball.
 
El director del Patronat de Turisme, Juli Alegre, ha donat la benvinguda als assistents i ha explicat que el sector turístic és un dels més dinàmics de l'economia i com a tal està subjecte a constants processos d'adaptació i a la incorporació de noves tecnologies, en aquest cas mitjançant les xarxes socials. 
 
Alegre ha destacat que avui dia les xarxes socials estan directament lligades amb els nostres productes de consum i per tant el turisme i les destinacions turístiques hi tenen un pes molt significatiu, motiu pel qual el Patronat de Turisme des de ja fa uns quants anys està apostant decididament per la difusió de les activitats i l'oferta turística del Pirineu i les Terres de Lleida mitjançant l'ús de les diferents eines de les xarxes socials. Com a exemple ha parlat de les diverses sortides que el Patronat de Turisme ha estat organitzant des de l'any 2014 per mitjà de les diferents trobades d'Instagramers al territori. La jornada forma part del Programa d'Oficines de Turisme-Ara Lleida 2019 del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida.
 
Durant la sessió de treball el ponent ha fet un repàs de les diferents eines que hi ha avui dia en l'àmbit de les xarxes socials i l'ús d'aquestes eines, des de com donar-s'hi d'alta per primer cop fins a com fer-les servir, i les funcions més avançades que ens ofereix cadascuna amb la finalitat de poder obtenir el màxim rendiment d'aquestes noves tecnologies.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar