Unió de Pagesos es mobilitza pels carrers de Lleida per protestar contra la retallada del 23,4% que patirà el PDR 2014-2020.

Per Ràdio Balaguer
660 visites
Storage
Lleida ha estat la primera ciutat catalana on els tractors han sortit al carrer per protestar contra la proposta del Departament d'Agricultura per al nou Programa de Desenvolupament Rural (PDR) per al període 2014-2020, que retalla un 23,4% el pressupost anterior. 
 
Una cinquantena de pagesos acompanyats per sis tractors s'han manifestat pels carrers de Lleida. 
 
El responsable d'Organització d'Unió de Pagesos, Josep Carlos Vicente, reclama al Govern que es prioritzin els ajuts directes abans que destinar els diners a infraestructures. 
 
Àudio 
 
A més de la d'aquest divendres a Lleida, Unió de Pagesos també ha convocat tractorades contra la proposta del nou PDR aquest dissabte a Amposta, Móra la Nova, Batea, Reus i Verges.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar