Unió de Pagesos obre les inscripcions per al CURS de CULTIU DE CEREAL I LLEGUMINOSES DE GRA, que tindrà lloc a Artesa de Segre durant els mesos de setembre i octubre
El programa del curs inclou la fertilització, amb sessió pràctica d'anàlisi de sòls i ús del conductímetre, gestió de plagues i malalties i de les males herbes, anàlisi de costos i situació del mercat del cereals, pràctiques agroecològiques en conreus herbacis, afectacions de la fertilització sobre el medi ambient i pràctiques per millorar el sòl. A més es realitzaran visites a camps experimentals i a una explotació agrària innovadora.
Es realitzarà dimarts i dijous. Del 13, 15, 20, 22, 27 i 29 de setembre i els 6, 13 i 27 d'octubre. L'horari serà de 18h a 21h tots els dies, exceptuant els dies: 15 de setembre, 6 i 13 d'octubre.
El 15 de setembre la sessió serà de pràctiques i l'horari serà de 9h a 17h matí i tarda. La visita a l'explotació agrària de Gimenells i a camps experimentals a Sucs. El 6 i 13 d'octubre seran de 16 a 19h.
Es pot obtenir més informació o apuntar-se a l'Oficina d'Unió de Pagesos a Artesa de Segre, C. Balmes, 29. També demanant per Rut Pifarré al telèfon o whatsapp 657531469 o al correu rpifarre@uniopagesos.cat