UP alerta que la inflació en l'alimentació afecta el sector de la fruita dolça en una campanya que qualifica de nefasta. El sindicat denuncia que l'excés de burocràcia per part de les administracions posa en perill el futur del sector

Per Ràdio Balaguer
366 visites
350A3E36C13489E00Bd8E2637Fbb27Be4A8697934932437Ba16Afe19Cc0Efc74

Unió de Pagesos (UP) ha alertat de la greu afectació que té per a la pagesia de fruita dolça la inflació en l'alimentació, ja que considera que l'augment del preu que ha de pagar el consumidor per comprar fruita fresca pot fer baixar-ne el consum. Per contra, els preus que rep l'agricultor es mantenen semblants als de l'any passat.

Davant d'això, reclamen la retirada de fruita del mercat, ja que assenyalen que les càmeres frigorífiques estan plenes de fruita amb malformacions i calibres petits, que tenen un preu baix, mentre que el cost de l'energia per conservar aquesta fruita s'ha doblat. El sindicat ha qualificat la campanya de la fruita dolça d'enguany de nefasta i denuncien un excés de burocràcia per part de les administracions.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar