Veïns del poble de Gerb han mostrat les seves queixes i estan estudiant de fer una recollida de signatures pel soroll nocturn causat per la terrassa del servei de bar instal·lat a les piscines municipals.

Per Ràdio Balaguer
2475 visites
E84E88Ff082E25A1Eba9E466297A9Badpiscinagerb

Veïns del poble de Gerb, entitat municipal descentralitzada del municipi d'Os de Balaguer, estan estudiant la possibilitat de fer una recollida de signatures pel soroll nocturn causat per la musica i els usuaris de la terrassa del servei de Bar instal·lat a les piscines municipals i que cada any es produeix durant la temporada d'estiu. De fet, segons els veïns, ahir mateix a la nit aquest sorolls es van poder sentir fins passades les dues de la matinada provocats per un grup de joves que feien servir un megàfon. 

Per aquest motiu  estan estudiant la possibilitat de fer una recollida de signatures per instar  l'ajuntament a que aquestes instal·lacions tanquin a una hora determinada, o que com a mínim redueixin els sorolls entre setmana per tal de respectar el descans del veïns i que es veuen agreujats degut a que durant l'època estival, molts tenen les finestres obertes. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar