Victòria rotunda a la pista del Molí de l'Esquerrà del Balaguer Villart Logistic, sobre el Linares.

Per Ràdio Balaguer
720 visites
Storage

 

El Balaguer Villart Logístic de tenis taula no va donar cap opció a l'equip andalús del Peralto Salud Linares a la seva pista del Molí de l'Esquerrà, a qui li va endossar un 4 a 0. 

El primer partit se'l va endur Tingting Wang davant Almudena Roldan per 3 a 0. 

En el segon partit, Yanlan Li va guanyar per  3 a 1 la número 1 de les andaluses, la europea Jana Tomazini. 

Anna Biscarri es va afegir a la festa guanyant Carmen Rodriguez també per 3 a 1. 

I finalment, en el partit de dobles, la parella formada per Li i Wang es va imposar a la parella andalusa Roldan i Tomazini per un altre 3  0, situant així en el marcador general aquest contundent 4 a 0, que manté les catalanes a la taula en zona de classificació europea. 

El proper dia 1 de desembre les balaguerines viatjaran a terres asturianes per enfrontar-se a l'Avilés, on intentaran mantenir la seva gran temporada esportiva. 

D'altra banda , els nois de Tercera Estatal Masculina del CTT Balaguer s'estrenaven, per fi, en la victòria aquest cap de setmana, a casa, davant el Gimnàstic de Tarragona i amb un contundent 5 a 1. 

Dues victòries de Marc Sancho davant Enric Rodríguez (3-1) i Guillem Santiago (3-1), dues més de molt treballades de Pol Calderó davant Matias Rodríguez (3-2) i Enric Rodríguez (3-2), i un punt de Joel Fusté davant Guillem Santiago (3-0), donaven aquesta important victòria als balaguerins en la 8a jornada de lliga, de cara a intentar mantenir la categoria. 

La propera setmana visitaran la pista del CTT Vilafranca, un altre dels rivals directes en la permanència. 

El mes destacat