Xerrada 'Benvinguda a la menopausa'

Per Ràdio Balaguer
390 visites

El proper dimecres, 19 de març a les 19h al Casal Lapallavacara tindrà lloc la Xerrada 'Benvinguda a la menopausa' , a càrrec de Carolina Ackermann

 

En aquest taller reflexionarem i donarem pautes de com viure aquesta etapa.

 

La xerrada forma part dels actes organitzats en motiu del 8M, el Dia Internacional de la Dona.

 

Cal fer inscripció prèvia al web balaguer.cat

El mes destacat