Representants sindicals del cos de la Guàrdia Urbana de Balaguer acusen l'equip de govern de la Paeria de manca de sensibilitat envers el cos i no descarten mobilitzacions. Diuen que ara per ara no en preveuen però també assenyalen que si cal 'arribaran'