Dos de les tres curses que organitza el Club Esportiu Runner´s Balaguer, han estat escollides pels usuaris i tècnics com les millors curses de Catalunya i Espanya.

Per Ràdio Balaguer
571 visites
81B76Cc4Bd9F38Ab739Fd31Ccdae2740Curses
Dos de les tres curses que organitza el Club Esportiu Runner's Balaguer, han estat escollides pels usuaris i tècnics com les millors curses de Catalunya i Espanya.
 
El reconegut portal Runnedia ha elaborat les llistes de les millors curses, escollint La Mitja marató 2017 com la millor Mitja de Catalunya i la Milla Urbana Ciutat de Balaguer com la segona millor milla d'Espanya.
 
El president del Runner's Balaguer, Josep Maria Marqués, s'ha mostrat avui als micròfons d'aquesta emissora molt satisfet per aquests reconeixements.
 
Àudio 
 
Josep Maria Marqués també ens ha parlat de les característiques i atractius pels quals creu que les dues curses han estat escollides.
 
Pel que fa a la Mitja Marató, Marqués ha destacat la sortida i arribada a la plaça del Mercadal de Balaguer, el paisatge que els corredors poden gaudir a la zona de Sant Llorenç i també que es tracta d'un circuit totalment pla.
 
Àudio 
 
Pel que fa a la Milla Urbana Ciutat de Balaguer, Marqués assegura que es tracta d'una cursa molt visual i amb molts complements que la fan atractiva.
 
Àudio 
 
Tot i aquests reconeixements, el club no baixarà la guàrdia i, segons Marqués, continuaran fent la feina que han fet aquests últims anys treballant de forma humil i donant el màxim servei al corredor perquè s'ho passi bé quan vingui a córrer a Balaguer.
 
Àudio 
 
La Mitja Marató de Balaguer va comptar l'any passat amb 800 inscrits mentre que la Milla en reuneix cada any uns 300.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar