El Bus de la Salut tornarà a Balaguer del 19 al 22 de març per continuar realitzant proves a la ciutadania amb l'objectiu de prevenir futures malalties arterials i renals.

Per Ràdio Balaguer
836 visites
69E843E21Dffd8808Aeea7Eba8298Ebadyzpof2X0Aawrpd
Les persones d'Atenció Primària amb factors de risc i dins la franja d'edat de 40 a 70 anys són citades de manera aleatòria per realitzar un circuit amb proves indolores i sense cap efecte secundari que requereixen uns 60 minuts per individu. 
 
Les proves s'inicien amb una entrevista per conèixer l'estil de vida i els hàbits alimentaris, una espirometria i unes enquestes de son diürna. També es recull una mostra de sang i d'orina. Mitjançant una ecografia es visualitza l'estat de les artèries caròtides, femorals i també les del cervell.
 
Els resultats de les proves efectuades queden registrades a l'historial clínic del pacient i el seu metge de família determinarà les modificacions d'estil de vida o de tractament a nivell individualitzat i segons els  resultats. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar