El Club de Futbol Balaguer guanya al líder de la categoria, el Sant Andreu, per 2 gols a 1 i surt de la zona de descens

Per Ràdio Balaguer
1329 visites
Storage

El Club de Futbol Balaguer va aconseguir ahir una important victòria al guanyar el Sant Andreu, el líder de la Tercera Divisió, per 2 gols a 1, un triomf que ha servit els homes d'Emili Vicente per sortir de la zona de descens.

El Balaguer va sortir molt ben posicionat sobre el terreny de joc i amb les idees molt clares. Durant els primers 45 minuts van realitzar un bon joc i fruit d'aquest treball van ser els dos gols del conjunt balaguerí.

El primer va arribar després d'un clar penal comès sobre Moisés, que va transformar Figuerola.  Dos minuts més tard, un llançament de córner que va traure el mateix Figuerola, va ser rematat de cap per Moisés, establint el 2-0 al marcador.

Tot i això, i quan tothom ja pensava que s'arribaria al descans amb aquest resultat, l'àrbitre va assenyalar una falta prop de l'àrea local que Pablo Sierra va col·locar per tot l'escaire sense que Nogués pogués fer res per allunyar la pilota.

El gol va donar ales al Sant Andreu al segon temps, en què va controlar la pilota i va obligar el Balaguer a replegar-se al seu camp. Tot i això, només cal destacar dues ocasions clares de gol per del conjunt visitant.

L'expulsió per doble amonestació d'Óscar va anivellar el joc i el Balaguer va tornar a dominar el centre del camp tot i que el resultat ja no es va moure.

Al final, doncs, victòria per al Balaguer que surt de la zona de descens després d'haver sumat deu dels últims dotze punts disputats.

El proper compromís de Lliga el portarà fins al camp de l'Europa, on els homes d'Emili Vicente intentaran ratificar aquesta ratxa de bons resultats puntuant de nou.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar