Gerb suspèn pel coronavirus la 7a edició de la seva fira, FiraGerb, que aquest any s'havia de celebrar el 29 de març. L'ajuntament no preveu realitzar-la en cap altra data.
Gerb suspèn pel coronavirus la 7a edició de la seva fira, FiraGerb, que aquest any s'havia de celebrar el 29 de març. L'ajuntament no preveu realitzar-la en cap altra data.
Àger celebrarà aquest dissabte 14 de març la 5a edició dels seus Tres Tombs, amb canvis pel coronavirus. Els actes es limitaran al matí, amb l'esmorzar, les exhibicions i els Tres Tombs. Es suspenen el dinar i el ball de tarda.
Els cinemes de Catalunya continuaran oberts al públic limitant l'aforament de les sales a un terç. En el cas de Balaguer, es limitarà l'aforament a un màxim de 60 persones.
Educació avalua el tancament d'escoles a partir de dilluns com a mesura de contenció del coronavirus. Ja s'han tancat escoles a Igualada, Sabadell, el Prat o Badalona pel confinament de la plantilla
Els municipis de comarca suspenen majoritàriament les activitats previstes per aquest cap de setmana, per culpa del coronavirus. Només Àger manté els seus Tres Tombs, tot i que sense el dinar popular.
Balaguer i comarca suspenen tots els partits i entrenaments de futbol, bàsquet, futbol sala i tennis taula. També la Cursa de la Nòria de Torrelameu i la BTT de Tartareu. Ja estava suspès el trofeu de gimnàstica rítmica de Balaguer.
El preu del lloguer a Catalunya puja un 60% en els darrers cinc anys, segons Fotocasa. Barcelona és la demarcació on més augmenta, amb un 66%, seguit de Girona ( 36%), Lleida ( 31%) i Tarragona ( 24%)
Suspenen durant dues jornades la Lliga de futbol de primera i segona divisió pel coronavirus.
El Govern tancarà a partir d'aquest divendres totes les escoles, instituts i universitats. La mesura busca frenar la transmissió del coronavirus
Albesa ajorna tots els actes de la Festa de Sant Josep previstos pels dia 19, 20, 21 i 22. El municipi ajorna també tots els actes de l'agenda cultural i esportiva previstos per aquest mes de març, i que organitza l'Ajuntament.