Més de 900 alumnes de territoris Leader de Catalunya implementen el projecte Futurs Emprenedors Rurals (FER) durant el curs escolar 2019-2020. A la Noguera i el Segrià hi participen un total de 171 alumnes de 6 escoles.
Més de 900 alumnes de territoris Leader de Catalunya implementen el projecte Futurs Emprenedors Rurals (FER) durant el curs escolar 2019-2020. A la Noguera i el Segrià hi participen un total de 171 alumnes de 6 escoles.
Victòria del Balaguer Piera Ecoceràmica de tennis taula en la visita al segon classificat de la categoria, el Figueres, per 2 a 4. Amb aquest resultat les balaguerines segueixen invictes aquesta temporada i consoliden el primer lloc.
400 autocars plens per anar a l'acte del Consell per la República de Perpinyà, segons l'ANC, dos d'ells de Balaguer. Es farà d'aquí dues setmanes i serà la primera trobada política 'en terres catalanes'.
Diversos municipis treballen per crear una via verda, resseguint el riu Sió, entre Sant Guim de Freixenet i Balaguer. Des de la Paeria, diuen que la iniciativa dinamitzarà el turisme i ajudarà a fixar gent al territori
El Teatre Municipal de Balaguer acollirà l'obra 'La Dona del 600' el diumenge 23 de febrer. Les entrades per veure aquest espectacle encara es troben a la venda
Aquest dilluns, 17 de febrer, acaba el termini per apuntar-se als concursos de comparses i carrosses del Carnestoltes del Congre que tindrà lloc a Balaguer els dies 22 i 23 d'aquest mes
El pressupost del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida per a enguany serà de 5,45 milions d'euros, un 13 % més que l'any 2019.
L'Àrea de Serveis Socials del Consell Comarcal de la Noguera, a través de la Taula d'Entitats de Balaguer del PDC, ha organitzat el dissabte 28 de març el VI Dinar Comunitari, al Casal La Pallavacara, a partir de les 13h.
El 2019 el Síndic va atendre 32 queixes i 25 consultes a la comarca de la Noguera. El Síndic reivindica la garantia dels drets socials, la sostenibilitat i la defensa de les llibertats davant la vulnerabilitat creixent, el canvi climàtic i l'erosió de dre
La Plataforma en suport de l'escola Àngel Guimerà de Balaguer ha convocat una assemblea oberta aquest dimarts 18 de febrer a les 8 del vespre al casal Lapallavacara.